Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

zondag 10 maart 2013

Uitdaging maart

Dag lieve lezers,

ook ik maakte een inspiratiekaartje voor de uitdaging van maart (schets+zwart-wit+vlinder). Niet zo makkelijk dat zwart-wit, maar de schets vond ik wel heel erg mooi.



Ik had de uitdaging eerst niet goed gelezen (bloos bloos) en maakte eerst een kaart met kleurtjes, wel naar de juiste schets en met vlindertjes.  Dit was mijn eerste kaart :



Ik hoop dat ik jullie allemaal kan inspireren deel te nemen aan de uitdaging van de maand!

Groetjes van Marijke.

1 opmerking: