Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

maandag 15 april 2013

uitdaging april - Veerle's uitwerking

Hallo iedereen,


Ook ik ben aan de slag gegaan met de uitdaging van april. Aangezien ik deze maand mijn hobbykamer serieus opgeruimd heb en een aantal spullen opnieuw geklasseerd en geordend heb, heb ik het nuttige aan het aangename gekoppeld en labels gemaakt voor twee van mijn stempelboxen.
 
Als basis heb ik zwarte tagsgebruikt. Op beiden een labeltje van Unique Hobby. Gewerkt met kantjes, een rag-lint, wat jute touw, bloementoefje, brads, nog swirl en vlinder van Unique hobby,....




En dat ziet er zo uit op mijn stempelboxen in de expedit kast :



groetjes
Veerle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten