Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

woensdag 18 september 2013

lucky 8 ponsen

Dag iedereen,
 
Vandaag wil ik jullie een product tonen dat beschikbaar is in de winkel. Het zijn de mega grote Lucky 8 ponsen van We R memory keepers. Ik dacht eerst "wat moet je daarmee", maar eigenlijk zijn ze super handig in gebruik en kan je er erg leuke effecten mee bekomen op je layouts.... Ik heb met 2 verschillende modellen gespeeld en toon u vandaag mijn eerste uitwerkingen, met deze pons :
Zoals je ziet zijn er bovenaan op de pons 2 knopjes. Door de verschillende combinaties on - on / on - off / off - on te gebruiken, kan je dus met één pons drie verschillende pagina vormen maken.
 
VERSIE 1 : ON-OFF : door enkel de bovenste knap 'on' te zetten, krijg je de leuke buitenvorm zoals op deze lo. Ik heb hem nog op een vel cardstock gekleefd, zodat hij gemakkelijk in mijn album kan gestoken worden.
(onderaan heb ik de dia-pons gebruikt van EK succes, super leuk en ook beschikbaar in de winkel)

 
VERSIE 2 : ON-ON : door beide knoppen op 'on' te zetten krijg je de uitgestanste vorm + de leuke sterren erbij rond om rond. 

 
en dan heb je ook nog VERSIE 3 : OFF - ON : heel leuk effect, en direct een meerwaarde aan je lo. Ik heb er deze keer een wit vel cardstock achter gekleefd zodat de sterren beter uitkomen.

 
Er bestaan verschillende motieven van deze ponsen, verschillende zijn op voorraad in de winkel. Ik kom later nog wel eens terug met voorbeelden van een andere pons.
 
Voor het gebruik van de ponsen, zie ook volgend filmpke :
 
 
groetjes
Veerle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten