Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

dinsdag 12 november 2013

Hiep Hiep Hoera!

Dag iedereen,


Deze week is het weer mijn beurt om iets te laten zien op de blog. Ik heb deze keer een kaart gemaakt met een aantal nieuwe spullen uit de winkel.



De basis van de kaart is gemaakt van joy! craft kraftpapier 8089/0206. Dit gebruik ik graag als basis, omdat het zo stevig is. De stempel is ééntje van de nieuwe Wild Rose stempels, ingekleurd met distress inkten. De cirkel links is een nieuwe joy! mal : bille's circle 6002/0289. Het designpapier is ook van joy! en komt uit paperpad 6011/0203. Verder heb ik crème en denim cardstock gebruikt voor de tussenlaagjes en het matten van het stempelafdrukje. De grote bloem is van WOC, de takjes zijn gemaakt met en marta stewart pons. Ik heb de onderkant bewust leeg gehouden omdat ik de vlinders op het papier zichtbaar wou houden. Ik heb dan ook hier en daar een vlinder van Unique hobby aangebracht om alles tot één geheel te maken.
Een strikje gemaakt mbv de strikjesmaker van Joy! (6200/0021) en tekststempel is ook van joy! 6410/0039.
 
Alle spullen zijn verkrijgbaar in de winkel of te bestellen.
 
Groetjes,
Veerle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten