Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

donderdag 20 februari 2014

product in de kijker - uitwerking 4 - februari

Vandaag weer mijn beurt, Peggy, om hier op het blog te tonen wat ik met het product in de kijker gemaakt heb. Er zijn deze maand 2 varianten de ronde mal en bijpassende stempel en de hartvorm de stempel is van Urban Stamps,de mal van Xcut. Deze zijn als set te koop voor slechts 15€.
Voor mijn voorbeeld heb ik gebruik gemaakt van de hartvorm:



Ik heb een doosje gemaakt gebaseerd op een luciferdoosje en dit ben ik helemaal gaan versieren. Het papier dat ik heb gebruikt is van Prima (Printery) en nog een klein restje dat ik had van Bo Bunny. Het grote hart is natuurlijk gemaakt met ons maand product, de achterkant is gestempeld en ook voorzien van een glitterlaagje met een spray van Tattered Angel. Op de voorzijde heb ik textuurpasta aangebracht. Hiervoor gebruikte ik een mal gemaakt met onze hartjes mal: deze uit stansen in dik karton en ze doet perfect dienst om structuur aan te brengen. Het reliëf dat ik hierdoor verkreeg gaf ik na drogen een zwarte kleur.Ook het hart vooraan op het doosje … onder de bloemen en het houten hart is gemaakt met de mal,deze wat geplooid in een waaier om een tof effect te krijgen.Het doosje werd nog opgesmukt met bloempjes,kralen,lintjes en kant ook de houten vogel en het hart kregen een laag textuurpasta. Het kleine rode vogelhuisje is gemaakt uit de losse hand met papier van Bo Bunny.
Op volgend foto's kunnen jullie de details zien waar ik het over had.
Zoals steeds is alles te koop  en of te bestellen bij Hilde, kom eens langs ….of surf gezellig langs de webwinkel. En heb je nog vragen …stel ze gerust.
Groetjes Peggy xx

Wil je graag het filmpje met dit project bekijken klik dan hier :You tube filmpje







1 opmerking: