Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

vrijdag 28 februari 2014

Voor jou van mij!

Hallo iedereen,

vandaag toon ik jullie dit vrolijke kaartje dat ik maakte met Authentique design papier uit de Flourish reeks en een Wee Topper.



Ik gebruikte verder American Crafts cardstock, een Joy!Crafts stans, Wild Orchid Crafts bloemetjes, de Floral Ovals van Spellbinders, een Kars vlinderponsje  en de tekststempel is van Joy!Crafts.

Aan de binnenkant liet ik plaats voor een persoonlijke tekst of stempel al naargelang de gelegenheid en gebruikte ik een Memorybox mal en de vlindertjes van de Kars pons.



Alle materialen zijn verkrijgbaar of te bestellen in de winkel.

Creatieve groetjes,
Marijke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten