Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

donderdag 10 april 2014

Product in de kijker - uitwerking 2 - april

Dag iedereen,


Vandaag toon ik u mijn creatie met de borders die deze maand in de kijker staan. Met onze actie deze maand kunt u ze aan een super voordelige prijs kopen :

De borders kosten €19.50 en zitten per 3 in een verpakking. Tijdens de maand april kan u 1 set borders krijgen voor de mooie prijs van €15 en koopt u 2 verpakkingen dan betaalt u slecht 25,00!

Ik heb gekozen voor een layout, omdat de borders extra lang zijn (A4) en daardoor net zo handig zijn op layouts.


Naar goede gewoonte heb ik gescrapt op witte cardstock, met een foto van één van mijn Siamese katten. Het papier is van Authentique (Classique - Elegant) en vindt u ook in de winkel en in de webwinkel.
Onder de foto ziet u de border met de hartvorm - dit is een Xcut border. De embelishments zijn van MME lost and found two, en de stickers ook van MME. Dit komt uit een al iets oudere collectie.

Verder de lo afgewerkt met knoopjes.

groetjes
Veerle


Geen opmerkingen:

Een reactie posten