Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

dinsdag 22 juli 2014

Product in de kijker - Juli - uitwerking 4


Ondertussen zijn jullie allemaal al op de hoogte van de promo van deze maand:
Namelijk de stempels van Kaiserkraft. 
Al deze stempels zijn nu te koop met een korting van liefst 20% !!!!! Als dat geen koopje is !!!!
Op de tag die ik voor jullie maakte zien jullie een van deze super toffe stempels, ze is omgeven door bloemen van Prima,knoopjes, veertje en ik gebruikte ook een stans van Tim Holtz.
Een stempel waar je vele kanten mee uitkan en werkjes voor verschillende doeleinde mee kan maken.



Hopelijk heb ik jullie wat inspiratie bezorgt, ik zie jullie werkjes graag verschijnen op onze Facebook pagina. Verder wens ik jullie een fijne vakantie en of zomer toe …. ik ben hier pas terug in september.
Niet om een maandje te gaan luieren, maar om hard te werken in ons toekomstig huis en natuurlijk ook om te verhuizen.
Veel knutselplezier, veel inspiratie …. die vind je hier in overvloed en aan mijn
DT collega's en Hilde bedankt voor jullie steun en het opvangen van mijn blogpost !!!

Tot binnenkort,
Peggy xxx





Geen opmerkingen:

Een reactie posten