Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

maandag 15 september 2014

Product van de maand - september - uitwerking 3

Dag iedereen,
 
Vandaag toon ik u mijn uitwerking met de envelop punch board. De punch boards van We R memory keepers staan deze maand bij ons in de kijker. Ik ben aan de slag gegaan met de 'envelop punch board', maar je kan er veel meer mee doen dan enveloppes maken :-)
 
Deze keer toon ik u de uitwerking van een cadeaukaart houder. Dit houdertje zit zo in elkaar dat, wanneer je hem opent, de kaart er zowaar 'uit' schuift. De leuke inkepingen zijn gemaakt met de punch board.

 


Voor de aankleding heb ik graphic 45 papier gebruikt, "by the sea". Deze paperpad is te krijgen in de winkel. (30x30cm). Cardstock is van American Crafts. Er is een hele collectie cardstock te krijgen in de winkel, zowel losse vellen als packs van 60 vellen in verschillende kleurthema's.

http://www.cartnscrapart.eu/nl/4-american-crafts
http://www.cartnscrapart.eu/nl/29-graphic-45



U kan kiezen uit de verschillende punch boards. Is uw keuze uitverkocht? Dan bestellen we hem met plezier voor u bij en krijgt u hem ook nog aan de prijs van €15,00. (enkel voor bestellingen tussen 1 en 30 september)
 
groetjes, Veerle
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten