Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

donderdag 11 september 2014

The sky's the limit!

Dag iedereen!

Vandaag mijn eerste 'officiële' blogpost als lid van het Design Team.  Ik vind het een grote eer om bij dit geweldige team te horen.  Al enkele jaren volg ik het blog en zie ik leuke creaties voorbij komen.  Ik hoop dan ook jullie te inspireren met de dingen die ik maak.

Voor deze creatie ging ik aan de slag met nieuwe papier van Authentique: Favorite.  De luchtballonnen van Lawn fawn vond ik wel leuk passen bij dit papier.  Deze kleurde ik in met mijn copics.

Om de kaart af te werken gebruikte ik de collectie 'clipboard' van Paper smooches.


Groetjes
Natalie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten