Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

maandag 29 december 2014

Een terugblik... van Els

Wat een jaar....

Overweldigend, spannend, gezellig, leuke mensen, oude bekenden, nieuwe vriendinnen...

Ik heb veel leuke herinneringen aan het voorbije hobbyjaar 2014, maar wat mij het meest bij zal blijven is jullie liefde voor mijn album workshops. Niet te geloven hoe de workshops in record tempo steeds volzet waren, jullie enthousiasme, jullie dankbaarheid gewoon jullie aanwezigheid maakte het voor mij keer op keer meer dan de moeite waard.













Voor 2015 beloof ik jullie weer een aantal album workshops, gewoon omdat het zoveel plezier geeft bij het bedenken, het voorbereiden, het uitwerken, het opnieuw beginnen en de workshop zelf. Het geeft mij een heel speciaal gevoel als ieder van jullie weer keer op keer met een glimlach buiten gaan met een mooi project.

Wat mij ook zeker is bijgebleven van 2014 is dat ik een fantastisch DT- team heb om mee samen te werken, ze steunen mij en ook elkaar steeds weer waar nodig en ze doen allemaal hun best om steeds weer mooie projecten uit te werken voor ons blog, de events en de workshops. En niet te vergeten onze nieuwste aanwinst Natalie, ze past perfect in ons team en we maken veel plezier samen. De hobby heeft dit team bij elkaar gebracht, maar ondertussen mag ik spreken voor ieder van ons team denk ik dat we er een heel mooie hechte vriendschap aan hebben overgehouden. In 2015 zullen ze mij nog meer bijstaan en aangezien we een heel drukke agenda hebben zullen ze ook workshops, events, crops voor hun rekening nemen. Bedankt dames dat jullie dit allemaal zomaar doen!

Ook ben ik heel veel dank verschuldigd aan Hilde voor de geweldige kansen die ze mij gegeven heeft in 2014. Want zonder haar was er van dit alles helemaal geen sprake. Voor mij is een jarenlange droom werkelijkheid geworden en ik hoop dat ik nog lang in mijn droomwereld 'mijn ding' kan doen.

Dus bedankt aan alle klanten die ik ondertussen 'vriendinnen' kan noemen, bedankt Dt-team, bedankt Hilde en vooral bedankt aan mijn gezin, die mij onvoorwaardelijk steunen in dit alles!

Ik wens ieder van jullie het allerbeste voor 2015! Een goede gezondheid voor iedereen, veel geluk en een grote portie hobbyplezier!

4 opmerkingen:

  1. Els
    ik hoopt dat het jaar 2015 geweldig gaat worden voor jou
    Je maakt jou klanten al warm voor de nieuwe jaar
    Ik wens je Prettige eindjaarfeesten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. iedreen van het DT-team
    graag gedaan
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Els,

    Bij deze wens ik jou nog veel knustelplezier in 2015. Dat we nog vele van je workshops mogen bijwonen.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Els, voor u en je gezin ook een fantastisch 2015 gewenst. En voor u Els vooral een dikke mercie want zonder jou intense inzet was onze hobby slechts half zo leuk. Dus ik hoop het met je mee dat je nog lang in je droomwereld mag vertoeven. Lieve groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen