Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

dinsdag 30 december 2014

Een terugblik van ... Natalie

Hallo iedereen

ik begon aan het jaar 2014 als lid van de design teams van enkele online challenge blogs.  Dit vond ik ontzettend leuk om te doen, maar stiekem koesterde ik toch de hoop om ooit toegelaten te worden tot het Design team van Cart and scrap art.  Toen ik in mei te horen kreeg dat er in dit geweldige team een plaatsje was voor mij, sprong ik een gat in de lucht.

Hoewel ik me pas in september bij het team zou voegen, zei ik direct mijn opdracht bij de online challenge blogs op, zodat ik me volledig kon concentreren op mijn nieuwe uitdaging.  Doordat Peggy het in de zomervakantie heel druk had met het verbouwen van haar woning, kon ik me al wat inwerken bij enkele workshops.  Dit vond ik geweldig!  De winkel heeft zoveel toffe klanten, het gaf (en geeft) me veel plezier om jullie verder te helpen waar ik kan.

Net zoals mijn DT-maatjes, denk ik met plezier terug aan enkele creaties die ik dit jaar maakte.


Eerder in het jaar had ik van mijn vriend een silhouette cameo gekregen.  Met dit geweldige toestel maakte ik mijn eerste project om op het blog te plaatsen: een naaikoffertje.




Als lid van het design team kreeg ik ook de kans om enkele nieuwe producten uit te proberen.  Voor deze doosjes gebruikte ik de heat resistant acetate en de printable acetate.


Aan deze kerstboom werkte ik tijdens de allereerste crop.  Deze crops waren dit jaar nieuw voor de winkel, ook volgend jaar staan ze weer op het programma.

Ik kijk alvast uit naar 2015.  Het belooft een jaar te worden vol leuke hobbymomenten.  Ik hoop jullie ook volgend jaar vaak tegen te komen.
Tot slot wil ik het mijn DT-maatjes en Hilde nog bedanken voor deze unieke kans.  Ook bedankt aan alle klanten voor de leuke reacties en toffe momenten.

Ik hoop dat jullie 2014 even geweldig was als dat van mij.  We zijn natuurlijk heel benieuwd wat voor jullie de leukste momenten waren op hobbygebied tijdens het voorbije jaar.

Geniet nog van deze laatste dagen van het oude jaar en maak van 2015 een spetterend jaar!

Groetjes
Natalie

1 opmerking:

  1. Ik heb het gevoel dat het team compleet is nu met u er bij. We zijn blij dat we 2015 kunnen ingaan met zo'n gevarieerd maar (h) echt team en ook onder de klanten is er een band gevormd. Kijk al uit naar 2015. De beste wensen voor u en uw vriend. Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen