Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

maandag 23 maart 2015

Lentefeest

Hallo allemaal!

we hopen jullie volgend weekend allemaal te kunnen verwelkomen op onze opendeurdag.  Hier zullen jullie eindelijk te weten komen wat onze primeur is!

Deze periode zijn er ook veel leerlingen uit het eerste leerjaar die hun lentefeest doen.  Misschien zijn er volgers die dit niet kennen: leerlingen die katholiek zijn doen hun eerste communie in het tweede leerjaar, leerlingen die niet katholiek zijn en dus zedenleer volgen, vieren hun lentefeest in het eerste leerjaar.

Voor deze gelegenheid maakte ik het volgende kaartje.  Een tijdje geleden maakte ik met dit leuke papier van Fabscraps een strikkaart.  Met dit kaartje wil ik jullie tonen dat ook een ingekleurd afdrukje perfect kan bij dit papier.


Wil je ook een ingekleurd afdrukje gebruiken, maar ben je niet zeker van de kleuren voor je copics?  Ik gebruikte voor het kleedje R02, R01 en R00.  Voor het lint en de schoentjes gebruikte ik de W's.







Ik gebruikte volgende materialen:

  • papier Fabscraps
  • spellbinders: circles & scalloped circles
  • spellbinders: romantic rectangles
  • membory box mal
  • cardstock: american crafts
  • mal impression obsession
  • stempel Whimsy uit eigen voorraad
    (er zijn nog verschillende Whimsy stempels beschikbaar in de winkel aan 50%)
  • plakparels uit eigen voorraad
Ik hoop jullie met dit kaartje te kunnen inspireren en kijk nu al uit naar alle leuke babbeltjes komend weekend!

Groetjes
Natalie

1 opmerking:

  1. een super mooi kaartje Natalie!Ik ben al een tijdje aan het brainstormen voor de uitnodigingen voor Fenna haar Lentefeest in mei, en dit kaartje heeft me op een goede spoor gebracht!Gewoon geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen