Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

woensdag 22 april 2015

Mixed media tag: Friends are flowers

Ondertussen weten jullie dat april de mixed media maand is!  Je kan heel wat mixed media producten kopen met 5% extra korting, bovenop de kassakorting! 

Ik ging ditmaal aan de slag met textuurpasta en een stencil van Tim Holtz.  Om je papier een kleurtje te geven, bestaan verschillende producten, ik gebruikte enkele verschillende kleuren distress inkt.


Nadat ik de tag gekleurd had, deed ik er een kantje rond en maakte ik enkele bloemen.  Deze bloemen zijn gemaakt met een mal van Heartfelt creations: sunkissed fleur.  Het hartje van de bloem maakte ik met crushed glass glitter (silver).



 Het tekstje hoort bij een stempel van BeBunny: Sweet as a rose.  Ik knipte de tekst in stukjes en plakte alle woorden apart op.


Ook de blaadjes achter de bloemen zijn een mal van Heartfelt Creations: sunkissed fleur.  Ik gaf deze blaadjes een laagje glossy accent en strooide er micro beads (silver) overheen.  Toen het opgedroogd was, deed ik er nog een extra laagje glossy accent overheen.

Ik wens jullie nog veel plezier deze mixed media maand!

Groetjes
Natalie

1 opmerking: