Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

zaterdag 16 mei 2015

Make every minute count


Vandaag is het aan mij om mijn project te tonen met ons product van de maand.
Zoals jullie al eerder gelezen hebben op ons blog staat gans de maand mei al het design papier in promo. 

10 halen = 8 betalen
20 halen = 15 betalen
30 halen = 22 betalen




Ik heb hem al een heel tijdje in mijn bezit, mijn art journal. Eindelijk de tijd genomen om mijn allereerste pagina ooit te maken. Dit was zo fijn om te doen, dat er zeker nog veel pagina's zullen volgen. 
Ik heb hiervoor design papier van Kaisercraft genomen en ik heb gewoon al de klokken op het vel uitgeknipt. Mijn basis heb ik eerst bewerkt met een mat medium van Prima en daarop een vel tissue paper van Tim Holtz. Daarna het geheel bewerkt met een dun laagje gesso zodat de print nog duidelijk te zien is. Dan ben ik aan de slag gegaan met distress paints om de achtergrond kleur te geven. De klokken heb ik op gekleefd met mat medium en ook bedekt met een laagje mat medium zodat ik een niet poreuze ondergrond krijg. Hierop heb ik dan mijn schaduwen gelegd met mijn Pitt stiften. 
Als afwerking heb ik een titel gestempeld met een stempel set van ons eigen atelier. Een leuk alfabet met letters van ongeveer 3cm groot. Ideaal voor dit soort projecten. De letters beetje bijgekleurd met de zwarte Pitt stift en details aangebracht met een witte gelpen. Als laatste nog een datum gestempeld met weer een stempel set ontworpen en geproduceerd in ons eigen atelier.
De stempels zijn te bestellen via onze webwinkel. Levertermijn +/- 10 werkdagen.





Dit zijn de stempel set door ons ontworpen en geproduceerd in eigen atelier. Wist u trouwens dat u uw eigen stempels kan laten ontwerpen en produceren bij ons. Wenst u meer info stuur ons dan een mail of kijk in onze facebookgroep bij bestanden  https://www.facebook.com/groups/358839024164499/files/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten