Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

dinsdag 9 juni 2015

Vintage kaartje

Hallo iedereen,


vandaag toon ik jullie een vintage kaartje dat ik vorige zondag maakte, lekker op mijn terras onder de parasol.  Deze stijl is nog nieuw voor me, maar hij bevalt me wel.  Vooral ook omdat je tegenwoordig wel heel veel leuke vintage plaatjes vindt.




Ik gebruikte een plaatje uit een vel van Studio Light.  Verder gebruikte ik als basiskaart het kraft-papier van JoyCrafts (formaat 15 x 30 cm, heel handig!).  Het mooie design papier op de buiten en binnenkant is van Pion Design.

Verder afgewerkt met wat embelishments uit eigen voorraad, een kantje, een uitgestanste mini doily (Cheery Lynn) en een stukje ribbelkarton.
Het tekststempeltje is er eentje uit een velletje tekststempels van Cart'n Scrap Art zelf.  Het is een setje dat één van de volgende maanden uitkomt.  Ik stanste het uit met een Spellbinders malletje.

Ik hoop dat ik jullie kon inspireren met dit kaartje en ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Creatieve groetjes van Marijke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten