Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

dinsdag 1 september 2015

1 september - terug naar school

1 september....

Terug naar school, voor de eerste keer naar school, nieuwe kindjes in de klas, ....

Ook ik ben heel blij om jullie te kunnen melden dat ik een nieuwe jonge dame in mijn Design team mag verwelkomen.

Sommigen onder jullie zullen haar al kennen, maar ze stelt zich graag even aan jullie voor.



Hoi knutselgenoten,

Voor degene die mij nog niet kennen, mijn naam is Sofie Druyts.
Enkele onder jullie hebben mij al wel eens op een workshop zien verschijnen.

Na lang aarzelen hebben de leden van het Design team mij kunnen overhalen om mee te doen.
Ik twijfel er niet aan dat ik jullie iets leuk kan laten zien. De aarzeling kwam er eerder of ik genoeg tijd kan vinden.
  
Wat kan je van mij verwachten, van alles een beetje. Als ik iets leuk op internet zie verschijnen, dan probeer ik dat gewoon. Dus qua techniek zal het misschien niet helemaal zijn zoals het moet. Ik doe gewoon mijn eigen ding. Zoals Lydia Boode zegt, is het niet wat je verwacht, dan ben je toch leuk bezig geweest.

 Wat houdt dit vooral in, kaarten, tags, albums, … veel inkt. Vieze vingers.

 Ik hoop dat ik jullie kan verrassen.

Laat maar horen wat jullie er van vinden. Zowel positief als negatief. Hier kan ik dan weer uit leren.

Groetjes


            Sofie

Alvast heel erg welkom in ons team Sofie en veel succes!

Morgen kunnen jullie hier op het blog Sofie haar eerste bijdragen bekijken. 

Hopelijk kan ze jullie inspireren!

Els

4 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd sofie en heel plezier gewenst in de d team

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof Sofie. Je maakt mooie dingen dus ik ben zeker dat we nog veel van u kunnen leren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof Sofie. Je maakt mooie dingen dus ik ben zeker dat we nog veel van u kunnen leren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je gaat dat dat goed doen! Daar ben ik zeker van!

    BeantwoordenVerwijderen