Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

zaterdag 26 december 2015

Flor en Floor

Hebben jullie tussen al het feest en eten door nog tijd om te knutselen ?? Al druk in de weer met Flor en Floor? Laat zeker jullie werk zien op onze Facebook pagina.
Vandaag heb ik voor jullie een "kijkkastje". Ook deze keer maakte ik nog eens gebruik van het mooie papier van Joy-crafts. Alle stempels kleurde ik in met Copic Markers en de vele "kijkvakjes" kregen leuke kleine frusteles: paddestoeltjes, kaneel, strikjes, kleine houten blaadjes, eikels uit mijn tuin etc.
Aan de zijkant an het kastje bracht ik een bedeltje aan en hiervoor maakte ik ook een echt "mini mutsje" allemaal super leuk om te maken.

Groetjes Peggy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten