Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

maandag 7 december 2015

Winter Memories


Hallo iedereen,

De tijd van het jaar waar ik mij telkens weer op verheug komt er weer aan.

Sinterklaas is geweest. De kerstspullen mogen weer boven komen. Het uitzoeken van de kerstboom. De geur alleen al van een echte boom. Bij mij komt er geen plastieken in.  Ik geniet ervan om de kerstboom aan te kleden. Hier en daar een paar tafereeltjes met theelichtjes. Kortom we maken het lekker gezellig.

Bij kerst horen natuurlijk ook kerstkaarten.

Onlangs kocht ik in de winkel het 3D stansblok , winter memories van studio light alsook enkele losse vellen.

Nu wil ik jullie laten zien, dat je hier ook leuke dingen mee aan kunt. Je hoeft helemaal het voorbeeld niet te volgen.

Als vorm heb ik gekozen voor een easelkaart.
Op de rechtstaande kant heb ik een waterval gemaakt.
De werkwijze komt uit een workshop van Lydia Boode.

Ter versiering heb ik volgende stansmallen gebruikt;
winter wishes van Joy crafts, dit is een kerstster.
Creatables van Marianne design, dit zijn schaatsen.

De randjes zijn aangezet met bruine distress inkt.
Hier en daar wat glitter aanbrengen met de wink of stella.
Het kant en touw zijn uit eigen voorraad.

Fijne feestdagen,

            Sofie







1 opmerking: