Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

zaterdag 12 maart 2016

Journaling page: Bee Free

Vandaag staat er weer een journaling pagina op het menu.
Deze heb keer een vrij simpele en eenvoudige pagina, hoe heb ik deze gemaakt ?
Ik heb mijn doos met restjes scrappapier er bij genomen en een 3tal designs gekozen. Hiervan heb ik rechthoekjes gesneden en in 2 hoeken een compositie gemaakt. Gewoon wat schuiven met de nog losliggende stukjes tot je tevreden bent. Dan heb ik mijn acrylverf erbij genomen en met veel water wat vegen aangebracht. Met een heel natte borstel in het wilde weg spetters gemaakt.
Vervolgens mijn structuurpasta genomen en met een spatel horizontaal aangebracht, net boven de papier reepjes. Als laatste mijn "bieke" opgekleed en het sentiment met de hand geschreven op een papiertjes en ook dit opgekleed.

Peggy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten