Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

zondag 17 april 2016

Create and Explore

Hallo iedereen,

Vandaag heb ik weer een tag voor jullie.






De rechter kant heb ik bewerkt met gesso.

Vervolgens heb ik deze gekleurd met distress inkt in de kleuren Fossilized Amber en Hickory Smoke.

Op de achtergrond heb ik gestempeld met de stempel Net & Wire van Finnabair en Grunge van Joy Crafts.

Onderaan heb ik met distress spray stain in de kleur Black Soot over de stencil Typo van Tim Holtz gespoten. Vervolgens ben ik met een witte pen, Uniball Signo, rond de cijfers gegaan.

De tekst en het vogeltje zijn Remnant Rubs, Botanical van Tim Holtz.

Het woordje "explore" komt uit Big Chat van Tim Holtz.

Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren.


 Vele groetjes Sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten