Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

vrijdag 10 juni 2016

Prima Tales of You and Me

Hallo iedereen,

De lesgeefster van de yoga is weeral jarig. Ze is zo'n lieve vrouw.  Daarom verras ik haar graag met een speciaal kaartje.






Hebben jullie het nieuwe papier van Prima al gezien? Je hebt de reeks Tales of You and Me
en Vintage Emporium. Deze kan je prima met elkaar combineren. Ik kocht hier van alles van om een album mee te maken. Maar kon het niet laten om al met het papier aan de slag te gaan.

Ik maakte er deze pocket kaart mee.
Het kaartje met bloemenprentje zit er los in. Hierop schreef ik mijn boodschap.

Het prentje komt uit mijn eigen voorraad.
Het vogeltje komt uit de Ephermera , Tales of You and Me.
Het bloemetje is ook van Prima.

Het strikje heb ik gemaakt met Crinkle Ribbon van Tim Holtz. Ik heb deze gekleurd met acrylic paint van Prima in de kleur Opal Magic Blue-Gold.

Vele groetjes,

Sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten