Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

maandag 21 november 2016

Kerstkaart hert

Hallo iedereen,

Verheugen jullie je ook al zo op de gezelligheid van kerst?
Natuurlijk mogen de kerstkaartjes dan niet ontbreken.
Ik kan er mij niet toe aanzetten om allemaal dezelfde kaarten te maken. Serie werk is niks voor mij.
Dus van mij krijgt iedereen een andere kaart.



Onlangs schafte ik mezelf een nieuwe stans aan. Eentje van creative expressions, Australian collection, Melbourne. Het is zo'n stans waar je alle kanten mee op kan. Dus ook leuk voor je kerstkaarten. Ik heb deze uit zacht roze gestanst.

Mijn achtergrond heb ik met de stampendous cling christmas background stempel gemaakt.
De randjes zijn aangezet met gathered twigs, distress inkt.

Het hertje is een stempel van Unique.

Het takje is van Tim Holtz, thinlits, holiday greens.

De stempel Vintage Frame van Indigo Blu heb ik 2 keer gebruikt. De eerste keer met MFT chocolate brown en de tweede keer met wow embossingpoeder silent night. De reden hiervoor is, dat de tekst te fijn is om te kunnen lezen als je embossingpoeder gebruikt hebt. Dus ik heb het rondje met de tekst uitgeknipt en op het andere geplakt.

De bloem en de besjes zijn uit eigen voorraad.

Dit alles heb ik besprayed met goosebumps.

Nu kunnen jullie weer aan de slag.

Vele groetjes
Sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten