Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

dinsdag 13 december 2016

Magnolia tagkaartje

Hallo iedereen,

Vandaag had ik lekker zin om te knoeien.



Hoe ga je nu aan de slag. Allereerst heb je een achtergrondje nodig.

De achtergrond van dit tagkaartje heb ik gemaakt met de volgende kleuren distress inkt:
evergreen bough, peacock feathers, mermaid lagoon en blueprint sketch.
Ook maakte ik hier gebruik van een stencil van Sheena Douglass, sten-grid genaamd.

Dan meng je modeling paste met acrylic paint opal magic violet – green. Dit breng je aan over de stencil, Weli Rounded van TCW. Dit laat je goed drogen. Voorzichtig met je heatgun. Er kunnen belletjes onstaan. Als je de tijd en het geduld ervoor hebt, kan je het beter aan de lucht laten drogen.

Het rondje dat je ziet achter de bloem heb ik uitgestanst. Dit met de mal Australian collection, Melbourne van Creative expressions. Het is gekleurd met de Faber Castell Pitt Brush.

Dan heb ik verschillende kantjes uit mijn voorraaddoos gehaald. Deze heb ik op de tag geplakt met heaby body gel. Vervolgens gesso erover. Een laagje Lindy's stamp gang c'est la vie Cerise en acrylic paint opal magic violet-green. Geef alles de tijd om te drogen.

Ik was nog niet helemaal overtuigd van de kleur. Nog wat distress spray stain wilted violet.
Je kan je hierop lekker uitleven. Als het je niet bevalt, kan je er altijd terug witte gesso over doen.

Vervolgens koos ik voor de stempel Magnolia van studio light. De kleine vlindertjes zijn van HOTP Unforgettable. Bijde zijn bewerkt met gel medium en op kleur gebracht met de Faber Castell Pitt Brush pennen. Ik heb deze opgeplakt met heavy body gel.

Onderaan heb ik Magnolia gestempeld. Dit stempeltje zit bij de bloemen stempels.

Hopelijk heb ik jullie geïnspireerd om je ook lekker uit te leven.

Vele groetjes
Sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten