Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

vrijdag 9 december 2016

Sneeuwvlokjes met Tonic Nuvo glimmer pasta

Hallo allemaal,

Alle DT-leden kregen een Tonic Nuvo product om uit te testen.  Ik koos voor een potje Nuvo glimmer pasta.

Ik nam een stencil met sneeuwvlokjes en maakte op die manier prachtige sneeuwvlokjes op de achtergrond van mijn kaartje.



De glimmerpasta gebruik je op dezelfde manier met een stencil als andere pasta.  Het droogt snel op en geeft een echt mooi resultaat.
Om in dezelfde stijl te blijven, maakte ik de voorgrond van sneeuw met glitterpapier. Stansen, Design papier, tekststempel en stempeltjes zijn allemaal van Lawn Fawn.  Voor de achtergrond gebruikte ik distressinkt op fluweelpapier (Tumbled Glass).

Ik ga nu de pasta ook nog eens op een andere manier uittesten, dat resultaat krijgen jullie binnenkort te zien!

Creatieve groetjes van Marijke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten