Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

dinsdag 3 januari 2017

Relax

Hallo iedereen

om te beginnen wil ik jullie allemaal een geweldig 2017 wensen.  Dat dit nieuwe jaar al wat jullie maar wensen zal brengen!  Mijn eerste wens is natuurlijk veel hobbytijd en hobbyplezier!

Om het jaar te starten wil ik jullie een kaartje zien met Heartfelt spulletjes.  Als basis voor mijn kaart gebruikte ik de Foldout Cards van Heartfelt creations in Kraft.  Deze zijn zo leuk om mee te werken!  De delicate en classic border basics zijn zo gevormd dat ze perfect bij de Foldout cards passen.








Gebruikte materialen:

  • Foldout Cards: HCCF1-443-3 Kraft
  • cardstock
  • Design papier: Winking Frog collection van Heartfelt creations
  • mallen: delicate border basics, classic border basics, ovals (Spellbinders)
  • Water lily van Heartfelt creations: mal en stempel
  • distress inkt
  • Crushed glass glitter (brons)
  • Wink of stella (op de libelletjes)  
  • fluweelpapier
Creatieve groetjes

Natalie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten