Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

donderdag 5 januari 2017

Voorstelling nieuw DT-lid Chris Oorts

Hoi allemaal,

 


Een tijdje geleden kreeg ik een verrassend telefoontje. De vraag of ik in het designteam wilde komen. Lang moest ik hier niet over nadenken…







Ik moest wel langer nadenken over mijn eerste projectje. Wie mij kent weet dat ik graag verschillende stijlen uitprobeer, ik kleur ook heel graag.Ik hou  erg veel van bloemenstempels. En uit goed ingelichte bron weet ik dat er heel wat moois op komst is….











Ik koos voor kleine canvasjes die die het jaar 2017 inluiden.
Deze canvasjes bewerkte ik eerst met gesso en acrylverf. Hierover bracht ik Nuvo Embellishment Mousse aan, een nieuw product in de winkel.  Je kan het gewoon met je vinger uitsmeren. Zoals jullie kunnen zien is het bruikbaar op zowat alle materialen: canvas, hout, papier maar het kan ook op glas.
Ik gebruikte volgende kleurtjes: Lemon Sorbet, Cosmic Brown en Cornflower Blue.
Hilde en Els zullen je graag toelichting geven over de vele mogelijkheden van de Nuvo producten. Kom eens een kijkje nemen in de vernieuwde winkel en wie weet komen we  elkaar daar wel tegen.
Ik wens jullie allemaal een gezond, warm en creatief 2017!



Groetjes,
Chris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten