Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

vrijdag 24 februari 2017

Hello you

Hello you,




Zoals gewoonlijk gaan we weer aan de slag met distress inkt. Ik koos voor de kleuren stormy sky, milled lavender en bundled sage.

De stencil herringbone van Tim Holtz komt ook weer van pas.

Vervolgens koos ik voor de stempel happy days van Papermania. Dit in combinatie met WOW embossingpoeder pink sorbet. Vervolgens is het ticketje op kleur gebracht met memento inkt, in de kleur cantaloupe.

Op de achtergrond zie je de stempel collage sur fond de carte postale van de carabelle studio.

Over het geheel heb ik perfect pearls mists, pink gumball, aangebracht.

Het vlindertje is een stempel van Prima, rust and dust. Hier heb ik eerst mijn papier gekleurd met een Faber Castell pitt brush in de kleur cobalt green. Daarover heb ik zwart embossingpoeder van Lindy's gebruikt.

Enjoy your day is van Hampton art. Eveneens met zwart embossingpoeder.

Langs de rand ben ik met een zwarte pitt brush gegaan.

Hier en daar nog wat getekend.

En als laatste Tonic Nuvo crystal drops in de kleur Rhubarb Crumble.
Voorzichtig hiermee, moet wel effe drogen. Maar deze kleur is echt wel super.

Voila, nu is het weer aan jullie.

Vele groetjes
Sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten