Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

vrijdag 10 februari 2017

Liefde hoeft niet perfect te zijn

Hallo iedereen,

Berg je kerstspullen nog maar niet te ver weg op. Ik heb jullie al eens een verjaardagskaart laten zien die ik met de Frozen Forest lijn van Studio Light gemaakt had. Nu heb ik een valentijnskaartje voor jullie in petto.



Er zat namelijk bij deze lijn een mooi prentje met een sneeuwhartje.
Dit heb ik als basis gebruikt voor mijn kaart.

Uit de restjesbak viste ik een aantal mooie stukjes papier in zwart en bruin tinten. Zo licht mijn prentje nog meer op.

Op de achtergrond heb ik de mooie stempels van Art Stamp gestempeld.
Collage sur fond de carte postale en collage Fig 36.

Op pinterest kan je vele leuke citaten vinden.

Liefde hoeft niet perfect te zijn, zolang het maar echt is.

Dit citaat heeft me op het idee gebracht om deze kaart te maken.

Meestal werk ik andersom. Dan ga ik op zoek naar een stempel of citaat dat bij mijn prentje of stempel past. Nu moest ik op zoek naar materiaal dat ik kon gebruiken voor mijn citaat.

Een wijze raad. Het citaat heb ik eerlijk gezegd als eerste onderaan mijn kaart geschreven. Dit met staedtler pigment liners. Als dit dan zou mislukken, is niet heel mijn kaart verpest. Dan hoef ik alleen maar een nieuw velletje papier te nemen.

Vele groetjes
Sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten