Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

donderdag 2 maart 2017

Foto boekje

Hallo iedereen.

Vandaag had ik zin om nog eens een fotoboekje te maken.








Om dit boekje aan te kleden, heb ik gebruik gemaakt van 2 verschillende paperpadjes van Studio Light. Beide boekjes zijn van de  Home and Happiness collectie, nl. PPHH39 en PPHH40.

Er zitten ook prentjes in verwerkt uit het stansvel EASYHH542.

De stencil STENCILHH23 heb ik ook gebruikt.

De randjes zijn aangezet met vintage photo distress inkt.

De wink of stella geeft de knoopjes een mooi glans.

Nu is het aan jullie. Misschien zie ik hier ook eens een boekje verschijnen door één van jullie gemaakt. Daar zou je me wel een plezier mee doen.

Vele groetjes
Sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten