Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

zaterdag 13 mei 2017

Believe you can

Hallo iedereen,

Onlangs kocht ik een nieuwe stempel van Tim Holtz, mini motivation.
De nieuwe distress oxide kon ik toch ook niet aan me voorbij laten gaan.
En natuurlijk kon ik niet anders dan hiermee aan de slag te gaan. Mijn vingers kriebelen al.



Allereerst heb ik een laagje gesso aangebracht. Met een stukje kladpapier heb ik een deel van mijn tag afgeplakt. Vervolgens heb ik de kleur wilted violet, distress oxide op mijn craftsheet aangebracht. Hierover heb ik water gesprayed en dan de tag erdoor gehaald.
Je kan nu de mask weghalen.
Met dezelfde kleur distress oxide heb ik gestempeld met een stempel van Birgit Koopsen, layered strips, carabelle-studio.

Dan heb ik de distress crayons nog eens boven gehaald. Ik heb de kleuren peeled paint, black soot, gathered twigs en walnut stain gebruikt om de randen bij te kleuren.

Met zwarte archival inkt heb ik over de rand geveegd.

Vervolgens heb ik gestempeld met een stempel van Indigo Blu, FESTP006.

Op een apart stukje papier heb ik weer wilted violet aangebracht. Ik heb een tekstje gekozen uit de stempel mini motivation van Tim Holtz. Hiervoor heb ik zwart embossingpoeder gebruikt.

Dit kaartje doet dienst als aankleding voor mijn tag, samen met een bloem van scrapberry's.

Hopelijk vinden jullie het een leuk werkje.

Vele groetjes

Sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten