Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

woensdag 17 mei 2017

Time wings

Hallo iedereen,


Er is nog een nieuwe collectie van Scrapberry's, een hele mannelijke lijn : Mechanical Illusions.  Ik ben er alleszins dol op.  Ik maak immers graag simpele mannenkaarten waarbij ik gebruik maak van het papier zelf, zonder te veel extra.

Daarom begon ik met het vel Time Wings met een mooie voorkant en achterkant en ik maakte met dit ene vel 3 verschillende kaartjes.  Het zijn vrij platte kaartje zonder veel tralala, maar ik persoonlijk vind dat wel mooi.



Dit zijn mijn kaartjes :





Buiten het design papier van Scrapberry's gebruikte ik cardstock, MFT tekst stempels (Label maker Sentiments) en een MFT mal (Stitched Traditional Tag), een Lawn Fawn mal (Stiched Rectangle) en de Lawn Fawn Happy Happy Happy set (tekststempels en happy-mal).   Dan nog enkele metalen embelishments en enamel dots als versiering en dat was het.

Veel mensen hebben last om mannenkaartjes te maken, awel ik heb er 3 gemaakt met 1 vel design papier.  Deze vellen zijn er heel geschikt voor, al zag ik ook wel een mogelijkheid om een mooi album te maken met alle vellen uit deze collectie ;-)

Ik hoop dat ik jullie kon inspireren en laten kennismaken met die nieuwe papier.
Creatieve groetjes van Marijke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten