Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

maandag 26 juni 2017

Celebrate Spring

Hallo knutselgenoten,

Ik heb al enige tijd een potje Nuvo glimmer pasta staan. Het was er nog altijd niet van gekomen om dit een keer uit te testen. Wauw, wat een leuk product. Het smeert heel makkelijk uit over je mal.
Zie die glitters! Super.




Het papier dat ik voor deze kaart gekozen heb is Nature's Spirit van Scapberry's.
Het prentje komt uit een vel van Studio Light : celebrate spring.
De balonnen zijn eveneens van Studio Light, EASYCS553.
De andere mal is van Spellbinders.
De stencil die ik gebruikt heb met de Nuvo pasta is van Tim Holtz, Mosaic THSO84.
De nuvo pasta is in de kleur Amethyst purple.
De bloemen heb ik zelf gemaakt met de Arianna blooms mal van Heartfelt. Deze zijn voorzien van een beetje glitter met een sparkle stift van spectrum noir.
De takjes achter de bloemen zijn van Tim Holtz, holiday greens.
En als laatste heb ik nuvo drops gebruikt in de kleur rhubarb crumble.

Vele groetjes,
Sofie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten