Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

maandag 12 juni 2017

Happiness

Hallo iedereen,

Van de morgen stond ik op met een heerlijk zonnetje. Hier wordt je toch direct vrolijk van.

Vorige keer had ik een achtergrond velletje gemaakt. Hier was nog een stukje van over. Dat kan je toch niet weggooien. Dus dit heb ik gebruikt voor deze kaart.



De achtergrond had ik gemaakt met distress oxide inkt in de kleuren cracked pistachio, peeled paint en faded jeans in combinatie met een stencil van Dutch Doobadoo.
Perfect pearls in de kleur mint heb ik gebruikt met een stempel van Marianne design, texture stamps MM1608.

Maar wat ga ik hier nu mee doen? Ah, ha, een stempel van Tim Holtz, schooldesk CMS057.
Dit heb ik uigeknipt.

Het designpapier is van joy crafts, under the sea.

Maar wat kan hier nu nog bij?

We zijn happy door het zonnetje, dus de tekst happiness is wel leuk. Dit evenals de bloem komen uit een setje collectables van Kaisercraft, Island escape.

De 2 prentjes achter de bloem komen uit een velletje van een 6x6 paperpadje Island escape van Kaisercraft.

De houten bloem heb ik voorzien van een laagje acrylic paint van prima in de kleuren Fairy wings en emerald green.

Nog wat afwerken met nuvo drops in de kleur rhubarb crumble.

Een simpele kaart ,maar wel mooi vind ik.

Hopelijk vinden jullie dit ook?


Groetjes van Sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten