Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

dinsdag 15 mei 2018

Thanks....


Voor vandaag heb ik een wat simpeler kaartje klaar staan. Ik heb eerst de achtergrond geembossed met een Embossing folder van Crafter's Companion. En deze met de Memento Dew Drops gekleurd. Daarna er met Goud Gilding Wax overheen zodat de bloemen een extra glans krijgen. Ik heb daarna met de Spectrum Noir Aquamarkers de achtergrond gemaakt voor de tekst. En toen het droog was de Diamondpress Word Die gebruikt voor de mooie tekst. Ik heb hem 1x uit de achtergrond gestanst en heb hem 4x uit een oude cornflake doos gestanst zodat de Tekst meer hoogte krijgt. Maak een naai randje rondom de achtergrond met naald en draad. Daarna lijm je hem op de embossing achtergrond en lijm je eerst de 4 Cornflake teksten op elkaar en als laatste de tekst uit de achtergrond. Met de Nuvo drops heb ik 3 druppels gemaakt in de rechter hoek. Als je zachtjes vanaf de onderkant op het papier tikt dan verdwijnt het puntje van de nuvo drop en verandert het in een mooi pareltje.

Ik hoop dat jullie de inspiratie weer leuk vonden...

groetjes Ria

Geen opmerkingen:

Een reactie posten